Dilego.cz

Nejčastější otázky a odpovědi

Zde najdete nejčastejší dotazy našich zákazníků.

Je nutné se pro objednání zboží registrovat?
+

Ne, pro nakoupení se nemusíte registrovat. Možnost registrace pro zákazníky také, ale poskytujeme. Registrace Vám přinese mnoho výhod. Výpis všech objednávek, reklamací, při objednání zboží již budete mít přednastavené vyplňovat fakturační a doručovací údaje. Do budoucna pro registrované zákazníky připravujeme věrnostní zákaznický program.

Jak odesíláte zboží a kdy mi přijde?
+

K odesílání zásilek využíváme pro Českou republiku služeb České pošty a přepravní společnosti GLS.

Zboží odesíláme nejčastěji druhý den od objednání a následný den je zboží doručováno (u nadrozměrných zásilek - např. kulečníkové stoly, je doba dodání - třetí den od objednání). V malém procentu případů zboží posíláme třetí den od objednání. O odeslání zboží budete vždy informováni na e-mail zadaný v objednávce.

Zasíláte zboží na Slovensko?
+

Ano. Pro zaslání zboží na Slovensko použijte naše slovenské stránky www.dilego.sk.

Můžete zvolit platbu hotově při převzetí nebo předem na účet. Doručení probíhá do 2 dní od data expedice. Platbu je nutné vždy provést v Eurech - buď na náš slovenský účet, nebo hotově při převzetí zboží.

Je možné zaslat zboží i do jiné země?
+

Ano. Zboží je možné zaslat do Maďarska a Polska.

Pokud si přejete zboží zaslat do Maďarska, prosím, navštivte naše webové stránky idilego.hu. V případě zaslání zboží do Polska využijte náš polský eshop dilego.pl.

Je možný osobní odběr zboží?
+

Ano! Osobní odběr je možný od pondělí do pátku od 8:30-12:00, 13:00-17:00 na adrese Autoskla CARSiN KV, Hlavní 30/20, 362 63 Dalovice. V případě nadrozměrných zásilek od pondělí do pátku od 9:00-16:00 na adrese Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park - Výdej nadrozměrných objednávek, Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov.

Mapu a souřadnice pro navigaci najdete na dolním panelu a v kontaktech.

Osobní odběr je možný POUZE na základě objednávky, jakmile bude zboží připravené, budete o tom informováni na e-mail, který jste zadali v objednávce.

V zásilce nebyla faktura.
+

Faktura je součástí e-mailu o dokončení objednávky, stejně jako číslo zásilky dopravce, díky kterému můžete svou zásilku sledovat. Faktura obsahuje elektronický podpis i razítko a je tudíž právoplatná i pro účely účetnictví.

Ještě mi nepřišlo potvrzení objednávky na e-mail.
+

Je možné, že potvrzovací e-mail spadl do spamu (prosím zkontrolujte si spam ve Vaší schránce) nebo je špatně zadaný Váš e-mail v objednávce. Prosím kontaktujte naši zákaznickou linku (+420 777 961 768), operátorka Vám pomůže každý den od pondělí do neděle od 8:30 - 19:30 hodin.

Je možné zboží si někde prohlédnout?
+

Bohužel, tuto možnost nenabízíme.

Jak si mám zboží vyzvednout na poště, když nemám auto a nemůžu unést těžký balík (pošťák jednou zazvonil a odjel)?
+

Doporučujeme zatelefonovat na Vaši dodací poštu a zažádat si o opětovné doručení zásilky, Česká pošta je povinna Vám zásilku přivézt ještě jednou.

Je možné zakoupit zboží také na splátky?
+

Ne, bohužel tuto službu již nenabízíme.

Je možné zakoupit na fakturu?
+

Tuto možnost nabízíme pouze státním institucím a státním příspěvkovým organizacím. Pro zakoupení zboží na fakturu je nutné zaslat objednávku s razítkem a podpisem na info@dilego.cz. Fakturu je možné vystavit se 14-ti denní splatností.

Jak dlouho platí záruka na zboží?
+

Záruku na zboží dodržujeme dle zákona 24 měsíců, pro zboží zakoupené v rámci podnikatelské činnosti je tato záruka dle zákona zkrácena na 12 měsíců (zadáním IČ nebo DIČ do objednávky se objednávka specifikuje jako podnikatelská).

Jaký je výrobce Vašeho zboží?
+

Výrobců máme několik, stejně jako kategorií produktů. Sport, zahradní vybavení, a hračky jsou většinou od českých dodavatelů. Na některé zboží máme dodavatele z Německa, který má sice některé výrobní haly v Číně, ale zboží poté musí splňovat německé normy, potažmo normy EU.

Zajímalo by mě, kdy má Váš zákazník nárok na slevový kód?
+

Na využití slevového kódu má nárok každý zákazník a může jej využít po dobu jeho platnosti.

O slevových kódech se dozvíte z našeho mailingu, k jeho odběru se můžete přihlásit na naší stránce nebo na našem Facebooku. Kód se pak uvádí do pole „slevový kupon” při objednávání v nákupním košíku. Slevový kód je pozornost pro naše zákazníky, není to tudíž pravidlo. Doporučujeme sledovat e-maily.

Je možné sobotní doručení?
+

Bohužel ani jeden z našich dopravců sobotní doručení neumožňuje.

Zajišťujete také potisky zahradních stanů?
+

Bohužel ne.

Zboží, o které mám zájem, již není dostupné, je možné zjistit, kdy bude?
+

Pokud máte zájem o zboží, které již na stránkách není zobrazené, znamená to, že je nyní vyprodané. V některých případech se již zboží nevyrábí a v budoucnu ani nebude. Dále je zboží, které pouze čeká na naskladnění u dodavatele. Doporučujeme tedy sledovat naše stránky.

Co znamená zboží které má uvedenou dostupnost „na dotaz”?
+

Jedná se o zboží, které již může být vyprodané, nebo zbývají poslední kusy, toto zboží Vám nemůžeme před potvrzením objednávky garantovat. Z toho důvodu doporučujeme před objednáním kontaktovat zákaznickou linku na čísle +420 777 961 768, kde Vám sdělíme, zda je produkt skladem.

Mám zájem o větší odběr zboží, mohu se na někoho obrátit?
+

Pokud máte zájem o větší odběr zboží, zašlete prosím e-mail na info@dilego.cz.

Poskytujete fotografie umyvadel, u kterého je každý kus originál?
+

Bohužel ne, je nám to velice líto, ale z důvodu vytíženosti na našem skladě není možné každý kus fotografovat a zasílat zákazníkům na výběr. Umyvadla jsou opravdu každý kus originál, většina typů se liší pouze zabarvením a strukturou kamene, ale umyvadla typu SAVONA, MERAN, TORTONA a FOSSIL se výrazně mezi sebou liší také rozměry a především tvarem.

Při zakoupení tohoto umyvadla si musíte uvědomit, že kupujete unikátní kus, který nikde jinde než u Vás doma neuvidíte.

Jak mám postupovat v případě, že mi bylo doručeno nefunkční zboží? Potřebuji zboží vrátit nebo reklamovat.
+

Nejdříve vyplňte reklamační formulář. Poté Vám na e-mail přijde potvrzení o přijetí reklamace vč. instrukcí, jak dále pokračovat. Pro řešení reklamace je vždy nutné reklamační formulář vyplnit.

V případě, že Vás k tomu vyzve reklamační oddělení nebo odstupujete od smlouvy, tak nám zboží zašlete na adresu GENOX s. r. o., Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park, Dolní Žďár 104, 36301 Ostrov a zásilku na viditelném místě označte číslem reklamace, které Vám vygeneroval reklamační formulář.

Zásilku nikdy nezasílejte na dobírku! Takto zaslané zásilky nebudou převzaty a vrátí se Vám.

Jak správně vyplnit reklamační formulář?
+

Za prvé je nutné si rozmyslet, co očekáváte od reklamace, zda chcete nové zboží nebo postačí díl, oprava, sleva nebo raději vrátit peníze. Důležitou roli hraje to, zda máte ve faktuře uvedené IČ (resp. DIČ) nebo ne. Tedy pokud jste nakoupili v rámci podnikatelské činnosti (tedy ne jako koncový spotřebitel), tak nemáte nárok na odstoupení od smlouvy ve 14 dnech a Vaše záruka na zboží je 12 měsíců, místo obvyklých 24.

Dále je dobré vědět, že pokud se jedná o opravitelnou vadu ve spotřebitelském prodeji, je reklamace předně řešena výměnou dílu, opravou nebo slevou. Teprve v situaci kdy toto není možné, dochází k výměně zboží za nový kus a v poslední řadě se přistupuje k vrácení peněz. V případě odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, je nutné vrátit zboží do 14ti kalendářních dní od vyplnění tohoto formuláře na adresu dodavatele.

Adresa místa pro příjem zboží Vám bude zaslána ihned po vyplnění reklamačního formuláře, na e-mail zadaný v objednávce. Zboží je nutné vrátit nepoškozené, v originálním balení a čisté. Pokud by to tak nebylo, tak nebude vrácena kompletní částka, podle zákona může prodejce strhnout takovou částku, která odpovídá jeho nákladům na uvedení zboží do původní podoby.

U odstoupení od smlouvy do 14 dnů jsou náklady na poštovné, vynaložené pro vrácení zboží odesílateli, hrazeny kupujícím. U reklamace hradí kupující poštovné také, ale v případě uznání reklamace budou tyto nutně vynaložené (nezbytné) náklady proplaceny na základě poslaného oskenovaného podacího lístku.

Je možné si objednané zboží nechat zaslat k určitému datu?
+

Ano, zásilku Vám můžeme zaslat k určitému datu, ale pouze v době do 7 dní od objednávání zboží. Pokud si přejete zásilku zaslat později je nutné, aby platba proběhla předem.

Jak Vás mohu kontaktovat?
+

Můžete nám zavolat na telefonní číslo +420 777 961 768, kde jsme pro Vás k dispozici od 8:30 hodin do 19:30 hodin od pondělí do neděle.

Pokud neradi voláte, můžete nám zaslat e-mail na info@dilego.cz. Odpovíme Vám nejdéle do 24 hodin.

Pokud byste informaci chtěli poskytnout hned, můžete nám napsat na chat. Každý den jsme tu pro Vás od 8:30 do 19:30.

Načítání
Načítám...